قالب پرشین بلاگ


کلاس 103
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلاس 103 و آدرس 103.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

اگر در جریان رودخانه صبرت ضعیف باشد ، هر تکه چوبی ، مانع عظیمی

بر سر راهت خواهد شد . . .

چنان باش که بتوانی به هر کس بگوئی ، مثل من رفتار کن . . .

آن که امروز را از دست میدهد فردا را نخواهد یافت ، هیچ روزی از امروز با ارزش تر نیست

مشکلی که بوجود آمده ، بگرد و راه حلش را پیدا کن ، دنبال این نگرد که چرا بوجود آمده

هرگز به احساساتی که در اولین برخورد از کسی پیدا میکنید اعتماد نکنید . . .

هیچ وقت خودت را برای کسی شرح نده

کسی که تو را دوست داشته باشد نیازی به این کار ندارد

و کسی که تو را دوست ندارد آن را باور نخواهد کرد . . .

برو توادامه ی مطلب

 

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 بهمن 1389برچسب:, ] [ 17:19 ] [ عرفان احمدی ]

فعاليت 1                                                                                            صفحه ي 90

1- براي نشان دادن انتشار نور به خط راست آزمايشي را طراحي و اجرا كنيد.

چشم

جواب:

2- گزارشي از كار خود به كلاس ارائه دهيد.

جواب: روي سه صفحه ي مقوايي شكل دقيقاً در يك جاي مشخص روزنه اي ايجاد مي كنيم به طوري كه طبق شكل مقابل روزنه ها در يك امتداد باشند. با استفاده از قرار دادن شمعي در يك طرف اين مقواها و نگاه كردن از طرف ديگر پي ميبريم كه نور به امداد راست سير مي كند.

برو تو ادامه ی مطلب

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 11 بهمن 1389برچسب:, ] [ 16:0 ] [ عرفان احمدی ]

ماهی اگه از آب جدا بشه فنا می شه،من ماهی ام تو آبی / فدات بشم الهی

 

 

نصیحت یکی به زنش: هر وقت یه سوسک تو دستشویی دیدی با دمپایی فورا نکوب رو سرش... بی توجه از بغلش رد شو... این کار از صدتا فحش براش بدتره!

 

خودتو برای دیگران ارام ورق بزن چون اگر تمام بشی می رند سراغ دیگری

 

عمری با غم عشقت نشستم.به تو پیوستم واز خود گسستم.ولیکن سرنوشتم این سه حرف بود.تو را دیدم. پرستیدم . شکستم

 

ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیست.جز نقش تو بر صفحه ی دل نقش کسی نیست

 

برای برداشتن قدمهای بزرک در زندگی حتما از شلوار کردى استفاده کنید!

 

دیگه بهت نمیگم برو به جهنم. آخه مگه جهنمیا چه گناهی کردن که باید عوضی مثل تو رو تحمل کنن

 

لوبیا پلو و ماهی..فدات بشم الهی..من عاشق تو هستم.. تو قابلمه نشستم.. یه لنگه کفش تو دستم..منتظر تو هستم

 

خداوند زن را نمك زندگي آفريد تا مرد را از گنديدين نجات دهد

 

[ یک شنبه 10 بهمن 1389برچسب:, ] [ 14:25 ] [ عرفان احمدی ]

 

 

 

برای دیدن به ادامه ی مطلب بروید


ادامه مطلب
[ یک شنبه 10 بهمن 1389برچسب:, ] [ 10:46 ] [ عرفان احمدی ]

به این تست شك نكنید. این آخرین و استانداردترین تست شخصیت شناسى است كه این روزها در اروپا بین روانشناسان در جریان است. پاسخهایش هم اصلاً كار دشوارى نیست. كافى است كمى به خودتان رجوع كنید. یك كاغذ و قلم هم كنار دستتان باشد و جوابی را که انتخاب می کنید یادداشت کنید كه بتوانید امتیازهایى كه گرفته اید جمع بزنید. حاضرید؟

پس رو ادامه مطلب کلیک کنید:


ادامه مطلب
[ یک شنبه 10 بهمن 1389برچسب:, ] [ 12:9 ] [ عرفان احمدی ]

در این تست روانشناسی با انتخاب میوه مورد علاقه تان به شخصیت خود پی می برید.

اگر ظرفی پر از میوه های زیر، مقابل شما باشد، کدام را انتخاب می کنید؟

سیب، پرتقال، هلو، گلابی، گیلاس، موز، نارگیل، انگور سیاه و آناناس

نتیجه را در ادامه ی مطلب بخوانید


ادامه مطلب
[ یک شنبه 10 بهمن 1389برچسب:, ] [ 12:5 ] [ عرفان احمدی ]

اگر از هر كدام از این رنگ‌ها متنفرید می‌تواند نشانگر این موضوع باشد كه:
قرمز:
بسیار دلواپس و ناامید هستید. شاید هم از خستگی و ضعف جسمی رنج می‌برید. امكان دارد كه در روابط جنسی و حتی در موقعیت اجتماعی شكست خورده باشید. اما مشكل واقعی‌تان این است كه همیشه دنبال هدفهای بزرگ و غیرعملی می‌روید و وقتی هم كه شكست می‌خورید در لاك خود فرو می‌روید. چه عیبی دارد كه دنبال یك زندگی معمولی باشید؟ باید این دو موضوع را همیشه به خاطر داشته باشید. اگر معیار موفقیت ثروت بود، پس ثروتمندان می‌بایست خوشبختترین آدمها باشند كه معمولاً این طور نیست.

برای دیدن بقیه رنگها به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب
[ یک شنبه 10 بهمن 1389برچسب:, ] [ 12:1 ] [ عرفان احمدی ]

ابتدا پرسش های این تست را بخوانید و موقعیت های داده شده را در ذهن خود به تصویر بکشید.. اولین تصویری را که به ذهنتان می آید، یادداشت کنید و سپس به مقایسه پاسخ های خود با توضیحات داده شده در انتهای سوالات بپردازید. ضمناً سعی کنید سوال ها را بیش از حد بررسی نکنید.
این آزمون، نوعی آزمون روانشناسی است و پاسخ های داده شده به پرسش ها، مستقیماْ با ارزشها و ایده هایی که شما در زندگی شخصی دارید، مرتبط هستند.

ابتدا پرسش های این تست را بخوانید و موقعیت های داده شده را در ذهن خود به تصویر بکشید.. اولین تصویری را که به ذهنتان می آید، یادداشت کنید و سپس به مقایسه پاسخ های خود با توضیحات داده شده در انتهای سوالات بپردازید. ضمناً سعی کنید سوال ها را بیش از حد بررسی نکنید.
این آزمون، نوعی آزمون روانشناسی است و پاسخ های داده شده به پرسش ها، مستقیماْ با ارزشها و ایده هایی که شما در زندگی شخصی دارید، مرتبط هستند.

برای بقیه به ادامه ی مطلب برو


ادامه مطلب
[ یک شنبه 10 بهمن 1389برچسب:, ] [ 11:57 ] [ عرفان احمدی ]

 

تصاویر سه بعدی که اصطلاحا استریوگرام نامیده می شوند، در واقع تصاویر مسطح دوبعدی هستند که بعد سوم آنها در میان دو بعد دیگر پنهان است. شیوه پدیدار ساختن بعد سوم در این گونه تصاویر به این نحو است که نخست بیننده تصاویر را در نزدیک بینی خود نگاه داشته و سپس به آهستگی ازصورت خود دورمی کند؟به این ترتیب با دور شدن تصاویر از چشمان بیننده بعد سوم تصویر پدیدار می شود.اما چرا بعد سوم؟

‏اشیابی که در زندگی با آنها سروکار داریم. اشیایی سه بعدی هستند. در واقع جهان ما، جهانی سه بعدیست که همه اشیای درون آن سه بعد طول، عمق و ارتفاع دارند و حجمی را در فضا اشغال می کنند که توسط این سه بعد پدید می آید. دربه تصوير کشیدن اشیا چه از طریق عکاسی و چه از طریق نقاشی، همواره بعد سوم اشیا که بعد عمق است ازمیان می رود و بدین ترتیب ما در یک تصویر نقاشی یا یک عکس با بازنمودی دو بعدی از اشیای سه بعدی روبه رو هستیم. اگرچه در قرن بیستم و شکل گرفتن جنبش هاي هنری نقاشی مدرن، همواره تلاش نقاشان مدرن چون پل سزان، از پیشگامان نقاشی مدرن این بود که اهمیت بعد عمق را کمرنگ سازند و به بوم نقاشی که تنها دو بعد را در اختیار نقاش قرار می دهد، وفادار بماند،امادرعصر کلاسیک، نقاشان درپی یافتن تکنیک هایی برای بازنمود بهتر بعد عمق از طریق ایجاد پرسپکتیو، سایه روشن ها و کنتراست های درون نقاشی بودند. برای مثال در عصر کلاسیک برای نقاشی چهره یک شخص، مدتها ‏وقت صرف می شد که پستی بلندی های صورت، ‏چین وچروک ها، پهنا وعمق بینی و... دقیقأ مطابق ‏با واقعیت به تصویر در آید. به طور خلاصه هدف نقاشان کلاسیک، ایجاد بعدی سوم برای تصاویر دو ‏بعدی نگاشته شده روی بوم نقاشی بود. ‏در عکاسی هم وضع به همین منوال است از آنجا که فیلم عکاسی یا فایل رایانه ای در دوربین دیجیتال تنها دو بعد را در اختیار عکاس قرار می دهد. عکاس تلاش می کند با انتخاب زاویه مناسب، کادربندی، فوکوس و تنظیم عمق میدان. پرسپکتیو لازم را برای پدیدار ساختن بعد سوم ایجاد کند.

 

برای خواندن بقیه به ادامه ی مطلب بروید


ادامه مطلب
[ یک شنبه 10 بهمن 1389برچسب:, ] [ 11:49 ] [ عرفان احمدی ]

شرح بیماری

ایدز عبارت‌ است‌ از بوجود آمدن‌ ضعف‌ عمده‌ در دستگاه‌ ایمنی‌ بدن‌ (نقص‌ ایمنی‌). این‌ امر باعث‌ کاهش‌ توانایی‌ بدن‌ در مقابله‌ با عفونتها و توانایی‌ سرکوب‌ سلول‌های‌ غیرطبیعی‌ مثل‌ سلول‌های‌ سرطانی‌ می‌شود. ویروس‌ ایدز سلول‌های‌ ایمنی‌ موجود در خون‌ (لنفوسیت‌ها) و سلول‌های‌ ایمنی‌ موجود در بافت‌ها مانند مغز استخوان‌، طحال‌، کبد و گره‌های‌ لنفاوی‌) را درگیر می‌سازد. این‌ سلول‌ها در تولید پادتنبرای‌ مقابله‌ با بیماریها و سرطانها نقش‌ دارند. در مجموع‌ باید گفت‌ که‌ ایدز یک‌ نوع‌ نقص‌ ایمنی‌ ثانویه‌ است‌ که‌ در سیر عفونت‌ با ویروس‌ ایدز ایجاد می‌شود.


ادامه در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب
[ شنبه 9 بهمن 1389برچسب:, ] [ 15:17 ] [ عرفان احمدی ]

ایدز سرنام عبارت (به انگلیسی: [۲]AIDS یا Acquired immune deficiency syndrome) به معنی نشانگان نقص ایمنی اکتسابی است. ایدز یک بیماری پیشرونده و قابل پیشگیری[۳][۴] است، این بیماری حاصل تکثیر ویروسی به نام اچ‌آی‌وی در بدن میزبان است [۵] که باعث تخریب جدی دستگاه ایمنی بدن (معروف به نقص ایمنی یا کمبود ایمنی) انسان می‌گردد که خود زمینه‌ساز بروز عفونت‌های موسوم به فرصت طلب است که یک بدن سالم عموماً قادر به مبارزه با آنهاست و در نهایت پیشرفت همین عفونت‌ها منجر به مرگ بیمار می‌گردد به طوری که بیماری سل عامل اصلی مرگ و میر در میان مبتلایان به ایدز در سراسر جهان است[۶].

در سال ۱۹۸۱ هشت مورد وخیم از ابتلا به بیماری کاپوسی سارکوما یکی از انواع خوش‌خیم‌تر سرطان که معمولاً در میان افراد سالمند شایع است، در میان مردان همجنسگراینیویورک گزارش شد. تقریباً هم‌زمان با این موارد، شمار مبتلایان به یک عفونت ریوی نادر در کالیفرنیا و نیویورک بالا رفت. با این که در آن زمان عامل شیوع ناگهانی این دو بیماری مشخص نشده بود، اما معمولاً از این دو واقعه پزشکی به عنوان آغاز ایدز یاد می‌کنند. در طی یک سال این بیماری بدون نام، گسترش زیادی داشت تا سرانجام در ۱۹۸۲ آن را ایدز نامیدند[۳].

از سال ۱۹۸۸ به منظور افزایش بودجه‌ها و همچنین برای بهبود آگاهی، آموزش و مبارزه با تبعیض‌ها اول دسامبر هر سال (۱۰ آذر) به عنوان روز جهانی ایدز معین شده‌است و هر سال برای این روز شعاری نیز در نظر گرفته می‌شود[۱].

ایدز پدیده‌ای پزشکی-بهداشتی است که ابعاد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی آن بسیار گسترده است[۴]. در سال ۱۹۹۶سازمان ملل متحد ایدز را نه تنها به عنوان یک مشکل سلامتی مورد توجه قرار داد بلکه آن را یک مسئله بر سر راه پیشرفت بشری برشمرد[۷]. همچنین در سند استراتژی امنیت ملی ایالات متحده آمریکا (۲۰۰۲) این کشور خود را متعهد به هدایت جهان برای کاهش تلفات هولناک اچ.آی.وی/ایدز دانسته است[۸]. بیش از ۹۰ درصد موارد ابتلاء مربوط به کشورهای جهان سوم و در حال توسعه است. ایدز در حال حاضر چهارمین علت مرگ و میر بشر است که پیش بینی می‌شود تا سال ۲۰۱۰ مقام اول را از آن خود نماید.[۹]

بقیه در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب
[ شنبه 9 بهمن 1389برچسب:, ] [ 15:14 ] [ عرفان احمدی ]

ایدز چیست ؟

در لاتین این کلمه متشکل از حرف اول کلماتی است که به معنای سندرم نقص ایمنی اکتسابی می باشند

میزبان اصلی عامل عفونت گلبولهای سفید خون از نوع لنفوسیت های کمکی (CD4) می باشند . حمله ویروس ایدز به این سلولها باعث اختلال در عمل کرد سلولهای دفاعی می شود و تکثیر آن در داخل سلولهای دفاعی منجر به کاهش قابل ملاحظه آنها می شود .این صدمات به سیستم ایمنی ، بدن را در مقابل عفونت های فرصت طلب و سرطانهای فرصت طلب که اکثرا شدید و کشنده هستند بی دفاع می نماید.

بقیه رادرادامه ی مطلب بخوانید


ادامه مطلب
[ جمعه 8 بهمن 1389برچسب:, ] [ 7:56 ] [ عرفان احمدی ]

مربع
افرادى كه شكل مربع را انتخاب مى كنند كسانى هستند كه در یك محیط پایدار بیشترین احساس آرامش را دارند و مسیر كارهایشان كاملاً واضح است. چنین اشخاصى محافظه كارند و دوست دارند همه چیز مرتب و منظم باشد.

وظیفه شناس هستند و اگر كارى را به آنها محول كنید آنقدر روى آن وقت مى گذارند تا تمام شود، حتى

اگر كارى تكرارى و طاقت فرسا باشد و مجبور شدند به تنهایى آن را انجام دهند.

برای خوندن ادامه به ادامه ی مطلب برو


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 7 بهمن 1389برچسب:, ] [ 17:51 ] [ عرفان احمدی ]

در اينكه قرآن كريم براى اثبات معجزه بودنش بشر را تحدى كرده هيچ حرفى و مخالفى‏نيست، و اين تحدى، هم در آيات مكى آمده، و هم آيات مدنى، كه همه آنها دلالت دارد بر اينكه قرآن‏آيتى است معجزه، و خارق، حتى آيه قبلى هم كه مى‏فرمود: (و ان كنتم فى ريب مما نزلنا على عبدنا فاتوا بسورة من مثله)الخ، (1) استدلالى است بر معجزه بودن قرآن، بوسيله تحدى، و آوردن سوره‏اى‏نظير سوره بقره، و بدست‏شخصى بى سواد مانند رسول خدا(ص)، نه اينكه مستقيما و بلا واسطه‏استدلال بر نبوت رسول خدا(ص)باشد، بدليل اينكه اگر استدلال بر نبوت آن جناب باشد، نه برمعجزه بودن قرآن، بايد در اولش مى‏فرمود: (و ان كنتم فى ريب من رسالة عبدنا، اگر در رسالت‏بنده ما شك داريد)، ولى اينطور نفرمود، بلكه فرمود: اگر در آنچه ما بر عبدمان نازل كرده‏ايم شك‏داريد، يك سوره مثل اين سوره را بوسيله مردى درس نخوانده بياوريد، پس در نتيجه تمامى‏تحدى‏هائيكه در قرآن واقع شده، استدلالى را ميمانند كه بر معجزه بودن قرآن و نازل بودن آن ازطرف خدا شده‏اند، و آيات مشتمله بر اين تحديها از نظر عموم و خصوص مختلفند، بعضى‏ها درباره يك سوره تحدى كرده‏اند، نظير آيه سوره بقره، و بعضى بر ده سوره، و بعضى بر عموم قرآن وبعضى بر خصوص بلاغت آن، و بعضى بر همه جهات آن.يكى از آياتيكه بر عموم قرآن تحدى‏كرده، آيه: (قل لئن اجتمعت الانس و الجن على ان ياتوا بمثل هذا القرآن، لا ياتون بمثله و لو كان‏بعضهم لبعض ظهيرا) (2) است كه ترجمه‏اش گذشت، و اين آيه در مكه نازل شده، و عموميت تحدى‏آن جاى شك براى هيچ عاقلى نيست.

بقیه در ادامه ی مطلب:


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 7 بهمن 1389برچسب:, ] [ 17:53 ] [ عرفان احمدی ]

غضنفر آهنگ خالی گوش می کرده میزنه زیر گریه، میگن: چرا گریه می کنی؟
با بغض میگه: آخه خوانندش لاله!

بقیه در ادامه ی مطلب:


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 7 بهمن 1389برچسب:, ] [ 17:50 ] [ عرفان احمدی ]

مقدمه:

 قرآن كتاب مقدس و پر ارزشى است كه محصول مغز بشر نيست، مجموعه اى از سخن الهى است كه در مدت 23 سال بوسيله امين وحى خدا بر قلب نازنين پيشواى گرامى اسلام نازل گرديد. كلمات نغز آن سايه روشنهائى حيرت انگيز است كه بلنداى معانى و فصاحت آن از اوج تصور هر خردمند بالاتر است، به حدى كه با آن كه پانزده قرن است فرياد تحدى و مبارزه طلبى آن در جهان طنين انداز است، جهانيان در برابر اين دعوت آن سر در گريبان حيرت فرو برده اند و در مقابل جلال و عظمت بيكران آن مات و مبهوت مانده اند. معانى ظريف آن چون پرتو آينه لرزان و از دسترس ‍ انديشه گريزان است ولى وقتى در دلى افتاد تا ناپديدترين زواياى روان او نفوذ كرده و آن را دربست مجذوب خود مى سازد. تعاليم و رهنمودهاى آن شعله هاى فروزانى از نور الهى است كه در طى سالهاى زياد بر جهان دانش ‍ گرمى و نور پاشيده و بشر هر اندازه در جاده علم به پيش مى رود و از اسرار پيچيده جهان خلقت پرده بر مى دارد چهره پر فروغش درخشان تر و حقيقتش نمودارتر مى شود. با اين همه از همان روز نخست كه اين كلمات از حنجره پاك محمد (صلى الله عليه وآله وسلّم ) در زير سقف نيلگون آسمان جزيرة العرب طنين انداخت و گوش دلها را به خود متوجه ساخت، اهريمنانى انسان نما كه نشر و گسترش آن را مخالف منافع شيطانى خود مى پنداشتند بيكار ننشستند و به تلاشهاى مذبوحانه اى دست زدند، نغمه هاى ناموزونى ساز كردند سحر آشكارش خواندند،اساطير الاولينش گفتند، خيالات پريشانش پنداشتند،افتراء به خدا دانستند و چون از اين راه به مقصود خود نرسيدند به معارضه با آن برخاستند ولى جز رسوائى محصولى به بار نياوردند. پيغمبر اكرم (صلى الله عليه وآله وسلّم ) تا زنده بود كمال مراقبت در حفظ و پاسدارى از دستاوردهاى آن را داشت و به مسلمين توصيه مى فرمود: به اين ريسمان محكم الهى چنگ بزنيد و خود را از چاه ضلالت برهانيد. و در حديثى كه مسلم بين الفريقين است پيغمبر اكرم (صلى الله عليه وآله وسلّم ) فرمود: من دو چيز بزرگ و گرانبها در در ميان شما مى گذارم اگر به اين دو چنگ زده و متمسك شويد هرگز گمراه نخواهيد شد و قطعا نجات مى يابيد، و اين دو يكى قرآن و ديگرى اهل بيت من است .

بقیه رادرادامه ی مطلب بخوانید

 

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 7 بهمن 1389برچسب:, ] [ 17:45 ] [ عرفان احمدی ]

سوال اول:
شما در یک مسابقه سرعت شرکت کردهاید.
از نفر دوم سبقت م
ی‌گیرید؟
ا
کنون در چه جایگاهی قرار دارید؟ 

 
سوال دوم:
اگر از نفر آخر سبقت بگیرید، جایگاه شما .... ؟
سوال سوم:
یه سوال خیلی ساده ریاضی!
توجه: ا
ین مسئله فقط باید در کله شما حل شود! از کاغذ و قلم و ماشینحساب استفاده نکنید.
1000 تا ب
گیر و 40 تا بهش اضافه کن.
حالا 1000 تا
ی دیگه بهش اضافه کن.
حالا 30 تا اضافه
کن.
1000 تای دیگه اضافه کن.
حالا 20 تا اضافه
کن.
حالا 1000
تای دیگه هم اضافه کن.
حالا 10 تا بهش اضافه
کن. مجموعش چقدر شد؟

ادامه ی سوالات وجواب هارا در ادامه ی مطالب بخوانید


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 7 بهمن 1389برچسب:, ] [ 16:21 ] [ عرفان احمدی ]

آیا میدانید: در کنیا یک سوم درآمد هر خانواده صرف رشوه دادن می شود.

آیا میدانید: رقم معاملات غیرقانونی مواد مخدر در جهان به ۴۰۰ میلیارد دلار می رسد.

آیا میدانید: یک سوم آمریکایی ها سفر موجودات فضایی به زمین را باور می کنند.

آیا میدانید: در بیش از ۱۵۰ کشور جهان اعمال شکنجه صورت می گیرد.

آیا میدانید: هر روز یک هفتم جمعیت جهان یعنی ۸۰۰ میلیون نفر گرسنه می مانند.

آیا میدانید: احتمال زندانی شدن مردان سیاه پوست آمریکایی ۳۳ درصد می باشد.

 

» بقیه در ادامه مطلب !


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 7 بهمن 1389برچسب:, ] [ 15:54 ] [ عرفان احمدی ]

ازدوستان کلاس 103خواهش می شود مطالب خود را به عرفان احمدی تحویل دهند

[ یک شنبه 3 بهمن 1389برچسب:, ] [ 18:5 ] [ عرفان احمدی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 124
بازدید کل : 90300
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1





برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

كد تقويم

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
بازدید وبلاگ :


قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکای

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامی

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا